14 Februari 2012.

Alla <3's dag och vår 3års dag som förlovade är här! =)
Jag får dock fira den ensam, trots att jag har min underbara karl. Han är nämligen inte hemma,åkte iväg vid halv 6 imorse och vet inte när han kommer hem. Antingen ikväll, imorgon eller på torsdag. :( Trist, men finns inte så mycket att göra. Måste ju sköta sitt jobb.

Jag ska också jobba idag. Fast idag kör vi på 13-17 istället. Kul med lite förändring. Innan jag drar iväg så ska jag vika lite tvätt och sånt. Bussen går inte som jag vill idag, så kommer få åka med bussen som går redan 11.45 o vara framme 12.20 i Bålsta. Så less på att bussarna inte går som man vill här ute på landet. Men jaja, ska nog ta mig en sväng i centrum innan jag börjar och kika lite. Skulle ju vilja köpa nåt litet till min Pälsk, men det finns det ingen ekonomi till. :(
Ska bli så skönt när pengarna börjar rulla in igen! Min "fattiga" tid är över!

En kopp te på det här och lite Vakna!. Jo, har inte köpt nå kaffe än,så får bli te. Men det funkar ju det också.

GLAD ALLA <3'S DAG MINA UNDERBARA VÄNNER OCH LÄSARE! KÄRLEK TILL ER!!


Kommentarer
Postat av: Eriika

Sjukt fin blogg, och sjukt söt.



hoppas du får en bra alla hjärtans dag :)

2012-02-14 & 07:46:04
URL: http://eriikkah.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Fin blogg! :)

2012-02-14 & 07:51:12
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback