13 Februari 2012

Imorgon är det alla hjärtans dag + 3år som förlovade.
onsdag fyller jag 24 år
lördag ska vi passa prinsessorna och på Söndag beger jag och Madde oss till premiären av BB.

Kommer bli en så sjukt grym vecka det här! Bästa veckan på länge. Slänger man in lite jobb denna vecka också så blir veckan ännu mer perfekt. Det här är veckan jag längtat efter sen i julas!

Idag har jag Pälsk hemma då han är ledig. Vår plan är att fortsätta fixa här hemma lite. Igår tog vi oss ann förrådet och idag blir det fix och trix här inne i lägenheten. Jag ska slänga in en tvätt och plocka lite. Göra iordning i köket o så.
Ikväll blir det jobb. 17-20 i vanlig ordning. Sen får vi se när jag jobbar igen. Förhoppningsvis redan imorgon. Men på onsdag vill jag vara ledig. ;P

Lika bra att sätta igång med allt här hemma redan nu så jag hinner med lite innan jag måste gå mot bussen..

Cha Cha !

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Ja min helg har varit toppen, din då? :D

2012-02-13 & 11:17:19
URL: http://nathalienyren.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback