10 Februari 2012

God Morgon kära vänner!

Idag tog jag mig en sovmorgon. Vaknade till vid 8 tiden, men somnade om och vaknade nu vid 9.30 igen. Skönt att sova ut lite ibland. Kan ju inte gå upp vid 6-7 tiden varje morgon heller. ;P
När jag vaknade och drog upp persienerna så möttes jag av ett underbart vinter väder. Snön lixom gnistrade i solen och knappt nåt moln på himlen. Ser ut att bli en fin vinter dag idag. Så därför tänkte jag och Stich klä på oss lite varmare och gå ut på en lång promenad om en stund. jag ska bara vakna till liv först.

Ikväll ska det göras affärer. Sanna kommer hit för att köpa vårt gamla lilla barbord och imorgon ska vi möta upp Elli för hon vill köpa vår tv bänk. Det går bra nu hörrni! ;P
Pälsk kommer väl hem senare idag också. Kanske blir en sväng ut till Håtuna ikväll, om jag inte blir inringd och måste jobba.

Nej gott folk. Nu ska jag dricka upp min nyponsoppa och börja göra mig lite i ordning. Sen får det bli en promenad.
Underbar vinter morgon.
En övertrött Veronica som igår sa god natt.

Ett sista ord till Madelääään..... FIXA DIN BLOGG SÅ MAN KAN KOMENTERA!!! ;)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback