Ny design.

Har kommit fram till att jag vill ha en ny design på bloggen. Lite förnyelse. 
Men jag är ju sämst på sånt, så nu undrar jag ju såklart om det finns någon där ute som kanske vill hälpa mig med detta ? =)) 
 
Blir ett läkarbesök idag igen. kl 13.30 har jag fått en tid hos min husläkare. Hoppas han kan komma fram till vad felet är eller skickar mig vidare för en grundlig undersökning. 
Sov till 9.50 oh då fanns fortfarande huvudvärken kvar. Blir så less på detta! Varför kan jag inte bara få vara frisk och må bra ?? Orkar verkligen inte med detta o har varken råd eller tid för det heller.. 
 
 
Om det finns nån där ute som vill/kan hjälpa mig med en ny bloggdesign/header så hojta till !! =)) 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback