4December2012

Nu är det såhär va.. 
Jag har fått en "ny" laptop av finaste Pälsk, vilket betyder att jag slipper hålla in en knapp för att kunna skriva och att det går betydligt myket snabbare att skriva. Med andra ord... Jag kanske kommer igång med bloggandet igen. Men bara kanske, lovar inget. 
 
Är hemma idag oh kommer så förbli fram tills på söndag. Var nere hos min husläkare för en stund sen och han sjukskrev mig fram tills på söndag då jag tydligen har bihålsinflammation som ger mig dunder huvudvärk.Fick även en dunderkur antibiotika o nån nässpray som jag ska ta i 10 dar. Toppen! Just vad jag behövde. Det går sååå bra just nu asså.. Aja, ska väl inte klaga. Tänkte att dom stunderna jag orkar så ska jag fixa lite här hemma oh sen fixa lite inför fredagens lilla kalas. Papsen fyller nämligen 50år på fredag och det vankas öppet hus för fulla muggar. Ska se om jag kan fixa nå fint tills dess. Presenten är klar, men ska fixa lite till. Tror att pappa kommer bli super glad för sin present som han får av mig,pälsk,Martin(lillebror) och förmodligen Peter(lillebror). 
Men idag ska jag bara slappa i soffan, ta mig ett varmt o skönt bad och aahh bara slappa. Diska kanske.. =P haha...
 
Nu dags för en huvudvärkstablett o lite tv. 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback