2December2012

Nämen hejsan hallå i stugorna!!
Det var ju då inte igår. Det var över en månad sen sist såg jag. Bara att erkänna... Jag har tappat blogglusten och känner aldrig att jag har något att skriva. Eller jo det kanske jag har, men har som sagt ingen blogglust längre. Inte som jag hade förr iallafall.

Nå väl. Det har gått en månad sen sist och mycket har hänt. Jag jobbar i vanlig ordning, men insåg här om dan att jag bara har ca 3 veckor kvar på mitt vikariat. Hoppas ju på att få stanna kvar även nästa termin, men jag har börjat göra en backup plan om så inte blir fallet.
Det har kommit snö, det har blivit vinter och det bästa av allt... Ludde har kommit ut till oss!:) En månad för tidigt, men det gör absolut ingenting. Världens finaste Ludwig är han också. Stort grattis än en gång till finaste Madde och Patrik <3

Idag är det 1a advent och vi har haft en mysig 1a advents frukost och jag har pyntat lite här hemma. Ja, gjorde det mesta igår, men bättrade på det lite idag. ;p
Idag ska vi nog ner och kika på julmarknaden. Leta efter den traditionella 5 för 100kr's korven. Haha... Men innan dess ska jag ta mig en dusch. Kan ju inte komma till jobbet imorgon o lukta som en gris o har hår som ser ut som att det tvättats i margarin ;p eller?
Saknar btw jobbet då jag varit hemma en vecka med influensan/bihåleinflammation. Antibiotika fram tills på onsdag är kuren vi kör på. Toppen! Men imorgon ska jag tillbaka till jobbet och gosa med mina superstars :)

Duschen va det ja...


Kommentarer
Postat av: Madelen

Men sötaste :) du är för underbar min vän <3

2012-12-03 & 17:28:46
URL: http://www.frujensen.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback