Måndag kväll.

Pälsk är ute på "Firman" med Seppe, så det är bara jag och våra små prinsar hemma. Men det är ju då bara jag som är vaken. Prinsarna har sagt god natt och ligger och sussar. Känns ju lite sådär att behöva dra upp dom om en stund för en sista kissning..Men sånt är livet.

Jag har gjort mig lite te,kollar lite halvt på Sex education som går just nu på 3an.
Skulle behöva ta mig en dusch egentligen, men duschar jag nu så måste jag hålla på och föna håret och shit, och det orkar jag inte. För går jag och lägger mig med blött hår så kommer jag ha ett fågelbo imorgon bitti. Så får bli en dusch imorgon bitti innan läkarbesöket istället.

Lite nervös är jag nog allt. Men borde jag verkligen vara det? Nää.. Eller? =/ Nä..


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback