8Augusti2012

Nämen titta! Det tog inte över en månad innan nästa inlägg kom. Fan va duktig jag är. =) Haha.. 
 
Har haft besök av min absolut bästa Madelen nu på förmiddan, vilket gjorde att min frukost blev lite förenad och jag åt den nyss. Men äsch, det är väl inte hela världen. 
Tog en rejäl sovmorgon idag också. Vaknade vid 9.56 och kände mig sjukt utvilad. Har 2 nätter irad sovit lite halv dåligt o dessutom på soffan. Mjo, jag kan inte sova i våran säng länge. Varför vet jag inte, men får bara ont i ryggen o tycker den är för mjuk. Ligger och vrider o vänder på mig i flera timmar bara. Så soffan har varit min sovplats nu i 2 nätter. Får väl se om jag kommer kunna sova i sängen snart igen eller om det är jag o soffan som gäller nu....
 
Blääää! 
 
Funderar på att ta en dusch och sen slänga in en tvätt och diska lite kanske? Känner att det här faktiskt är en bra dag trots allt. =)
 
Hade två tröttmössor i sängen när jag vaknade. <3
 
 

Kommentarer
Postat av: angelica

ja det hade ju vart bra men hur skall jag få den från gbg till sigtuna? :P

2012-08-08 & 12:52:36
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: sara

Sv: Tja kanske det du berättat för mig;)

2012-08-08 & 16:43:15
URL: http://www.mammaochhampus.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback