18April2012

Ok, den där långa morgon promenaden som jag igår kväll satt här i soffan och planerade, verkar ju då inte bli av. Inte just nu iallafall,ingen morgon promenad. Njää, det små duggar ute och är sjukt kallt, så tänkte att jag ska vänta lite med den där promenaden.

I natt har jag knappt sovit nånting. Sista gången jag kollade på klockan så var den 02.44 och då hade jag legat och vridit och vänt på mig sen kl 23, till o med legat en stund på soffan i hopp om att kunna somna där. Men nää. Det gick verkligen inte. Jag var sjukt trött, men samtidigt äckligt pigg. Ingen bra kombo det där. Aja, slutade med att jag somnade i sängen iallafall och sov till 07.15 då Pälsk´s mobil ringde. Inte många timmars sömn med andra ord. Typ 4,5 timme. =/
Kommer säkert somna på soffan senare idag, men då gör det inget, för jag har inga speciella planer idag iallafall. Det ända jag SKA göra är det vanliga. Diska som jag inte gjorde igår,tvätta lite och sen fixa o trixa lite. Det vanliga.

Men nu ska jag göra mig en kopp kaffe så kanske jag håller mig vaken nån timme till innan jag somnar om.

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Emmie

sv: Bara fint med mig :) Själv? :)

2012-04-18 & 12:38:49
URL: http://emmiev.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback