12April2012

Då var vi igång. Igår började äventyret. Ett äventyr som kan bli jobbigt och påfrestande, men förmodligen värt varenda minut i slutändan. :) Känns så sjukt bra att äntligen vara igång.

Idag är det en helt vanlig torsdag. Pälsk är och jobbar, Stich ligger i sin lilla bädd och sover och här sitter jag. Har precis käkat lite frukost/lunch och nu mår jag tok illa. Tror jag åt lite för mycket.
Har inga speciella planer för dagen. Bara vara hemma och ta det lugnt. Kanske blir en promenad senare. Vi får se.
Skulle behöva sätta mig och fixa lite papper. Deklarera kanske? Årets skatteåtebäring var ju verkligen en överraskning. En positiv sådan. :)
Ska nog sätta mig och planera nästa vecka idag också. För jag har lite att göra nästa vecka. Lite besök och sådant.

Men nu ska jag göra mig en kopp kaffe och bara slappa i soffan en stund. Måste få illamåendet att försvinna.

Ha D !

Kommentarer
Postat av: sara

Sv: jo det har du,men ska jag vara ärlig så har jag nästan glömt lite vad de var:(

2012-04-12 & 12:07:08
URL: http://mammaochhampus.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback