Nybadad Stich.

När jag sitter på toaletten så komemr alltid, o då menar jag alltid, Stich in o kollar läget typ.
Idag när han kom in så frågade jag om han ville bada. Han försvann såklart direkt, men jag var inte lågt efter och snart stod han i badkaret och blev schamponerad och avsköljd..
Han försökte såklart ta sig upp, men han är ju så liten så han har inte en chans att ta sig upp ur badkaret själv.. Moahahahaaaaa ;P

Så nu är han nybadad o det luktar blöthund i hela lägenheten. =/ Måste fan köpa nåt annat hund schampoo åt honom, som doftar lite godare. För det här luktar då inte gott... URK !
"Mamma, nu vill inte jag längre! " ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe bra att du läser=P

Jo de e bra här,eller aa så bra det kan va. hur är det själv?

Ja jag tycker absolut vi ska ses, din tur o hälsa på mig nu juh;) o nu lär ju inte ja åka till sthlm nått direkt,Angelica bor ju i gbg nu.

Puss

2011-09-14 & 21:26:00
URL: http://mammaochhampus.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback