Min nya vän, Mixern.

Asså, vart kom regnet och dom gråa molnen ifrån ? Är ju nästan inte ett moln på himlen.. Hmm skumt.

Mamma var förbi här för en stund sen o lämnade över deras mixer som jag ska låna. Eller kan nog fan ta den, för den används ändå aldrig där hemma.
Hade tänkt att jag ska börja göra smoothiesar som jag kan ta på morgonen eller som mellis. Den nya kesellan som jag testade till kladdkakan är ju underbar. Sjuukt god. Så Tänkte testa att göra smoothie på den och lite is. Kanske borde man ha i nå mer, men har inte så mycket hemma för tillfället. Får göra det bästa utav situationen.
Kommer även ha stor användning sen av mixern när jag kommit igång med Herbalife. Då kommer jag leva på smoothies och proteindrinkar. =)
Kladdkakan som "någon" gjorde igår ^^
Så god med den nya Kesellan med hallon.

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback