28 September 2011

Ok, nu är det såhär va att den här lilla familjen ska bli "norrlänningar".
Jupp, ni hörde rätt.. Om ca 3 veckor så börjar vi flytten upp till det glada Huddik. Det är ett beslut som vi har tagit ganska snabbt, men det känns faktiskt bra. Jag kommer fortsätta plugga där uppe och har idag suttit och mailat med en studievägledare där uppe som har hjälpt mig med hur jag ska gå till väga. Pälsk ska jobba på stallcafét och jag kommer förmodligen jobba extra där också..
Så nu vet ni det.. =) Men just ja, det här är ingen flytt för gott, utan vi kommer med största sannorlikhet att komma tillbaks hit till Sigtuna nångång. Lägenheten här kommer vi ju ha kvar så.

Idag har jag ÄNTLIGEN gjort det där jävla psykologi provet.. Det var ett ganska svårt prov, men jag är lite förvånad över mig själv att jag svarade på alla frågor utom 2 där jag hade totalt hjärnsläpp. Sen vet jag ju ioförsej inte om jag svarat rätt på frågorna eller om det bara är rent kaos. Men det återstår att se nästa vecka. Har jag tur så är det iallafall godkänt.

Mamma har opererats idag. Nånting med ryggen, har inte super koll på vad det är just exakt som hon har opererat. Men allt ska ha gått jätte bra fick jag veta när pappa var förbi här för en stund sen. Snäll som han är hade han med sig lite middag till mig också. ^^  Mamma får nog komma hem redan imorgon, men nu väntar en 2-3 månaders sjukskrivning för hennes del. Stackarn! Hon kommer ju börja klättra på väggarna, speciellt nu när jag kommer finnas 30 mil här ifrån. Får åka ner på helgerna o hålla henne sällskap.
Resten av veckan ser ut som såhär.. Imorgon har jag psykologi på dan och sen var det tänkt att jag skulle på teater med svenskan på kvällen, men jag är tvungen att hoppa över den, för ska upp väldigt tidigt på fredag och åka upp mot Huddik. Jag och Stich ska tillbringa vår helg där uppe.

Nej, nu ska jag slänga in en tvätt och fixa lite här hemma. Kanske börja se vad som ska med upp på fredag.
Dagens middag. Tack Papi!

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: okej ;)

2011-09-28 & 22:18:46
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: HANNA

sv: är sjuk :( hur är det själv?

2011-09-30 & 11:20:03
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback