25 September 2011

GOD MORGON!

Är uppe med tuppen denna söndags morgon. Anledningen till att jag är det är för att Pälsk åkte upp mot Huddik för ca en timme sen. Det är trav där idag och han måste jobba på stallcafét. Den här gången blir han kvar längre där uppe. Så onödigt att åka fram o tillbaks varje helg. Kostar ju massa bensin pengar. Så nästa helg kommer han inte hem. Men förmodligen så åker jag och Stich upp antingen på onsdag eller på torsdag, beroende på hur skolan blir på torsdag.
Den här helgen som varit har inte varit lika mysig som förra. Men visst har jag varit glad att ha Pälsk hemma några dar. Men vi har inte gjort någe speciellt. Vi var ute i Håtuna i fredags o där ute blev jag både lite halv blond och fick lugg. Jo, Emma, Fredriks syssling, fick äran att göra blonda slingor på mig och sen blev det en spontan lugg klippning. Haha, så nu är jag blond med lugg. Lugg har jag typ aldrig haft, men dom som sett mig säger att det är fint. Jag är lite skeptisk, men kanske vänjer mig med tiden. Om inte annat så växer mitt hår som ogräs. ;P
Väääldigt kass och osminkad version av mig. Men ni ser resultatet av nya frillan iallafall.

Shoppade lite i fredags också. Vi var i Märsta centrum en sväng för att handla på Ö&B och då kilade jag in på Carmen och hittade super fina saker som fick följa med hem. Det är total utförsäljning där och jag bara ääääälskar den butiken. Kom väldigt billigt undan också.
Det här följde med hem från Carmen. Slutade på hela 43:-.
2st gröna blockljus-5kr/st
2st grön/vita muggar-10kr/st
Stor vit kaffekopp-13kr

Idag ska jag åka och handla lite med mamma, annars inge spec. Tvätta lite när jag kommer hem och plugga lite. Ska få göra psykologiprovet imorgon istället. Gjorde det aldrig i torsdags. Kände mig inte alls förberedd och ville inte gå dit och lämna in ett tomt papper. Så ska göra provet imorgon istället. MÅSTE sätta fart med att läsa romanen också. Nu har jag iallafall börjat på den, men det går långsamt.. ^^

Fast nu ska jag först o främst dricka mitt morgonkaffe i en utav mina nya kaffe muggar som kom med hem från Carmen i fredags och göra mig lite frukost. Sen ett bad.

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: jaåd ,och själv?

2011-09-25 & 08:29:02
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Daniella

sent svar: Okej hihi jag tycker om båda två lika mycket men ändå liite mer hundar ;) Allt bra?

2011-09-25 & 08:42:11
URL: http://danitza.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej Söta du! :)

Vad händer hos dig? :)



Ha en bra Söndag.

Kramar

2011-09-25 & 09:50:18
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Louise - Onepiece tävling pågår!

jaha va mysigt :)

2011-09-25 & 12:25:12
URL: http://sepenteen.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback