20 September 2011

Har inte haft några som helst krafter hittills idag att  göra nånting.
Tanken var att jag skulle vara duktig och plugga, men med den här jävla huvudvärken blev det ändrade planer.
Har i stort sätt legat i sängen under vårt stora duntäcke hela förmiddan. Den här huvudvärken,även kallad migrän, har inte varit nådig! =(
Men nu har jag fått sova lite och mamma har kommit hit med alvedoner. Nu börjar det kännas bättre. Hoppas den går över helt snart så jag faktiskt kan ta o plugga lite. Måste börja läsa romanen och plugga på inför psykologi provet som är på torsdag.

En annan tanke som vi haft är ju att jag och Stich ska åka upp till Huddik på torsdag. Men nu kanske det inte blir så, för jag måste vara i skolan mellan 10.30- ca 16 på torsdag. Först psykologi provet och sen novel analys skrivning. Nåt slags test om jag förstått det hela rätt.
Kanske blir det att vi åker på fredag morgon, men Pälsk har inte bestämt sig än om han ska komma hem i helgen eller inte. För han komemr nog vara där uppe nästa vecka också och jobba... Fan va less jag börjar bli på hans "riktiga" jobb nu! Varför tar dom in folk när dom inte har nå jobb ? Får det inte att gå ihop riktigt. =/
Om han bestämmer sig för att inte åka hem över helgen så åker nog jag och Stich upp på fredag morgon. Måste bara fixa fram pengar, men det är ju löning på fredag... =)

Ska ta mig nåt att äta nu och sen lägga mig i soffan och börja läsa den jävla romanen!

Kommentarer
Postat av: Louise - Onepiece tävling pågår!

ja de e bara bra sjdå? :)

2011-09-20 & 16:27:26
URL: http://sepenteen.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback