13 September 2011

Imorse när jag vaknade så var jag som en zombie. Orkade inte ens sminka mig eller göra mig mitt morgonkaffe. Så sjukt seg var jag.
Tur var ju det att vi inte haft någon lektion idag. Vi har enbart haft "kvartsamtal" eller "mitt i kursen samtal", vad man nu vill kalla det. Ivilket fall som helst så har jag bara varit i skolan i en halvtimme idag.
Madde kom o besökte oss och hon och Frida följde med hem hit en sväng för att klippa Stich klor lite. Det gick över förväntan bra. nu börjar han ju faktiskt bli riktigt duktig. Visst skriker han och låter som en bebis, men det går bättre nu.
Madde är ju en riktig pärla som hjälper oss med hans klor. TAAAACK!

Fick tillbaka min essä idag och det med glädjande besked. Fröken Karin tyckte den var jätte bra och att jag gjort ett bra jobb. Så sköt att höra eftersom att jag var så orolig för om jag skrivit helt åt skogen fel eller inte. Men det gick bra, lite saker att tänka på bara, men annars så. Betyget blev VG+. Riktigt stolt över mig själv. =) Fick även veta att jag ligger och "gungar" mellan VG-MVG i nuläget när det gäller slutbetyget för kursen. Visst det är hälften av kursen kvar, men Karin sa att minst ett VG kommer jag iallafall ha. =)
Åhh, asså förlåt, men jag msåte få vara lite självgod nu. För jag har aaaaldrig varit den där plugghästen och typ aldrig haft högre betyg än G. Aldrig varit så duktig som nu! =) Ok, jag har VG i mina musik ämnen från gymnasiet, men det är ju ämnen som varit självklara för min del..
Nä, är riktigt stolt över mig själv !! Heja mig!! =)

Nu en kaffe och lite tvätt att ta itu med.
HEIPA!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback