110905

Redo för att åka mot skolan, sminkad och påklädd så börjar magen vrida sig och göra uppror.
Så jaa, det blir att stanna hemma i dag istället.
Får plugga lite här hemma i soffan. Läsa dom där novellerna som vi ska läsa tills imorgon o lite sånt.
Har hällt upp kaffe i min fina,rosa termos idag. Den är så perfekt. Håller kaffet varmt längre och man behöver inte springa och fylla på hela tiden.

Visst är den fin! =)

Helgen har varit super mysig. Började hela helgen i fredags med att träffa Catleen över en kina lunch.
I lördag blev det mer kina mat för min del. Svärmor, med sambo och hans dotter kom ner i fredags kväll från Huddik och i lördags så bjöds det på kina mat. Hela gänget. Jag,Pälsk,Anna,Sebbe,Sussi,Åke,Viola och små prinsessorna Elina och Alexandra. Verklgien super mys var det. Kvällen tillbringades ute i Håtuna hos familjen Forselius.

Igår var det äntligen dags. Mina föräldrar och svärmor+sambon "Kotten" skulle för första gången träffas.Tog bara 3,5år innan det skedde. ;P Blev succé! Tror jag iallafall. Blev iallafall lunch/middag på Våfflan med samma gäng som dagen innan plus mamma o pappa då. Awsome!
Så den här helgen har det ätits väldigt mycket. Men man måste ju få ha en lyx helg lite då å då. ;P Har varit en toppen helg. Bästa på länge!

Tack alla ni som varit med och gjort helgen så perfekt som den blev =) <3

Föresten. Nu vet man verkligen att sommaren är slut och hösten är på ingång. För igår började en ny säsong av Idol. När det börjar så vet man att det är höst och att det snart är snö ute och jul.
Idol,Svenska Hollywood Fruar och alla andra höst säsongs program är tecken på att hösten är här. Men jag gillart. Tycker hösten är mysig. Man kan börja tända ljus, ta fram den stora halsduken och dra på stövlarna. Den fina mössan och höstjackan. Dom färgglada löven på träden och soliga, men lite små kalla dagarna. Ni får tycka att jag är helt dum i huvudet, men jag gilalr faktiskt hösten. Om man bortser från regnet,blåsten och allt det där då. ;P
Måste köpa en ny höst/vinter jacka åt Stich också. Den han har nu har blivit lite liten. Lite kort. Så ska sätta mig o kolla runt lite på Le Chien tänkte jag.

Men nu ska jag försöka få bukt på min mage och fortsätta med städningen som jag påbörjade igår kväll.




Kommentarer
Postat av: daniella

svar: Min helg har vart bra, fick min veckopeng x)

hur har din helg varit? :)

2011-09-05 & 10:08:38
URL: http://danitza.blogg.se/
Postat av: Louise

jadå du med ? :)

2011-09-05 & 10:49:43
URL: http://sepenteen.blogg.se/
Postat av: natalieie

jättesöt mugg :D

2011-09-05 & 10:55:05
URL: http://natalieie.webblogg.se/
Postat av: natalieie

jotack det är rätt så bra, mensvärk bara :( själv då?

2011-09-05 & 12:00:46
URL: http://natalieie.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar med Hösten så som du beskriver den=)Mysigt ju.

Kramar

2011-09-05 & 12:33:50
URL: http://mammaochhampus.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback