Fin besök. <3

Oj, va mycket jag och min kära farmor har fått gjort idag. Så jäkla duktiga vi har varit!
Nu är det färdig packat för idag, kanske tar nån kartong till, men är inte mycket kvar nu. Lite små plock o sånt.
Ska slänga in en tvätt nu tänkte jag, så att det inte är så mycket smutstvätt som man tar med sig upp.

Börjar bli väldigt tomt här hemma nu och det står kartonger och blåa soppsäckar överallt i lägenheten. Syns att man ska flytta med andra ord.

Mitt i packandet så får vi fin främmande av bästa Frida och Petra! =) Dom ville bara komma förbi och säga hej då och önska mig/oss lycka till med allt. Gulle dom! Kommer verkligen sakna dom tjejerna. Speciellt när jag sätter igång med skolan igen. Då kommer jag sakna dom enormt mycket. Kommer bli tomt utan dom på lektionerna =(
Men vi bestämde nu när dom var här att dom två ska ta med sig Madde upp nå helg och ha lite tjej kväll hos mig. Det är något som vi absolut måste ordna lite då o då.. Antingen att jag kommer ner eller att dom kommer upp.. Så jävla mys! <3

Nej gott folk. Nu ska Veronica ta sig ett bad o sen kanske göra mig lite middag.

Kommentarer
Postat av: - Swedish Source Of The Secret Circle

sv: njae e sjuk sj?

2011-10-20 & 18:40:33
URL: http://thesecretcircleserien.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback