9 Oktober 2011

Oj, vilken tidig morgon det blev idag!
Klockan 06.00 ringde älsklings alarm på mobilen och då var det dags att gå upp. Fast egentligen så hade jag kunnat ligga kvar o sova några timmar till, men jag gick upp och sa hej då till honom. Sen la jag mig i soffan och kollade på barn-tv, Pokemon o LattjoLajban. Gjorde mig lite kaffe o tände ljus också. Rätt mysigt faktiskt.
Men nu är Pälsk på väg upp till Huddik igen, eller han är nog fan snart framme, han åkte ju vid 06.40 så..
2 veckor av ensamhet här hemma väntar nu. Fast har typ 10 tuuusen saker att göra under dom här veckorna. Först sista skol veckan den här veckan som kommer och sen nästa vecka så blir det att packa,packa o packa för fullt...

Det ser ut att bli en underbar höst dag idag. Redan nu vid 08.40 så är det klarblå himmel och solen lyser. Synd att jag måste sitta inne och rå plugga hela dan idag. Men jaja, är väl bara gilla läget antar jag.
En annan sak som är jävligt typiskt är att Pälsk har fått med sig Stich´s koppel upp till Huddik!!! Det ligger i bilen o det upptäckte han när han åkt halvvägs. Det var ju lyckat!! Så måste leta fram nåt annat som jag kan ha som koppel dom här 2 veckorna. Kanske mamma har kvar Rufus (vår gamla hund) koppel ? Får ringa o höra med henne..

Tror fan jag ska sätta igång med pluggandet redan nu så jag kanske blir klar innan hela dan har gått.. Har föresten gjort klart fördjupnings arbetet. Gjorde det igår. Så nu har jag "bara" 4 frågor kvar på hemtentan i Socialpsykologi och den där helvetes jävla roman analysen!! Så ska nog sätta lite fart nu. Påfyllnad av kaffe i muggen o sen PLUGGA!!

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: jadå, och själv?

2011-10-09 & 11:46:39
URL: http://hannalovisasol.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback