21 Oktober 2011

God fucking jävla morgon!!!!

Visst det är underbart höstväder ute, med klarblå himmel och strålande sol. Men jag är absolut inte på humör!!
För det första så vaknade jag återigen med en dum jävla hals som värker och är slemig och tjock, och för det andra så har vi ett problem med att ta upp hela vårt hem till huset nu i helgen. Den jävla helvetes ekonomin asså!!! Blir så less! Kan inte allt bara vara gratis? Känner just nu bara för att typ råna en gammal tant på stan eller nåt.. (Nej,det skulle jag aldrig göra såklart.)
Bläääää! Jag som packat ner hela vårt hem, inte ens en gaffel finns uppe och sen så har jag stressat som fan i veckan för att hinna med allt! Nej, flyttlasset SKA gå imorgon! Jag MÅSTE upp i helgen för jag måste till skatteverket på måndag och hämta lite papper om att jag är folkbokförd där uppe o sen så MÅSTE jag till skolan och söka in SENAST tisdag!!

*Telefonen ringer*

Nämen, hejsan hoppsan! Ett telefon samtal senare och allt verkar vara löst! =) Fan va jag e bra asså! Haha...
Fast jag tänker inte ta ut nåt i förskott än. För man vet aldrig.

Ska fira detta med en morgonpromenad med Stich (mössan och stora halsduken får åka på,för jag är sjuk) och sen en frukost när jag kommer in igen!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback