20 Oktober 2011

Ingen bra morgon denna morgon....
Vaknade med en hals som inte var av denna värld,knappt nån röst och huvudvärk. Men trotsade det och tog med Stich på en morgon promenad i vanlig ordning.
Nu sitter jag och dricker min 2a kopp te för dagen och fler kommer det nog bli.. Fan, va jag inte har tid att vara sjuk nu!!
Idag blir det packa massa. Tog en sväng i sovrummet igår och det som var kvar i badrummet. Alla mina kläder(som jag inte använder denna årstid) och alla mina skor är nerpackade.
Farmor och mamma kommer förbi sen för att fika och hjälpa mig lite. Men det är inte så mycket mer man kan göra här hemma. Tavlorna ska ner, sista disken ska diskas och sen lite små plock...

Oj nu kom det en hund hoppandes upp i mitt knä.. =) Hehe.. Sötnosen då..
Nä, ska sätta fart redan nu. Ska slänga in en tvätt och sen gå ut o i förrådet o leta efter jullådorna, gjorde aldrig det igår..

HEIPA!

Kommentarer
Postat av: sanna

Ska vi följa varandra med bloglovin'? :)



Kika in mina tävlingar om du vill, lottar ut virkade shorts och saker till din dator osv.



Kram, ha en bra dag :)

2011-10-20 & 14:59:20
URL: http://socosy.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback