18 Oktober 2011

Tog mig en sovmorgon idag. Riktigt skönt faktiskt. Vaknade nån gång vid 8, men somnade om och vaknade nu vid 10. Så skönt att sova ut för en gångs skull.

Vädret är kasst idag. Grått,blåser och kommer lite regn då och då. Inge kul alls. Så det passar bra att fortsätta packa lite idag. Ska ta mig ann min garderob och badrummet idag tänkte jag. Sen sätta mig och rensa alla papper och skit som man samlat på sig.

Ryggen gör fortfarande ont, men det känns bättre än vad det gjorde igår morse. Fick nån salva av mamma som jag ska smörja in och så får vi hoppas att det blir bättre.

Nu ska jag fixa kaffe,kolal klart på Våra bästa år och sen dra igång lite musik och packa och rensa.

Kommentarer
Postat av: - Swedish Source Of The Secret Circle

sv: ja de tkr jag hehe :D

2011-10-18 & 17:44:04
URL: http://thesecretcircleserien.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback