17 Oktober 2011

FAN VA ONT I RYGGEN JAG HAR!!!
Gör ont när jag andas in djupt, eller andas i huvudtaget. Ont när jag reser på mig,går och till o med när jag sväljer.. Vad jag än gör, så gör det ont. =(
Har varit en sjukt jobbig natt. Vaknat av smärta så fort jag vänt på mig. Vissa stunder gör det så ont att jag gråter. Speciellt när jag andas in djupt eller hostar/nyser.
Det är på hela vänster sida som det gör ont. Hoppas inte det är som en vän berättade att hon haft. Det gjorde mig lite rädd när hon berättade att hon har haft likadant o att det då var henne njurar som höll på att säcka ihop.. =/
Har bestämt mig för att avvakta tills ikväll eller imorgon bitti och har det inte gått öcer så åker jag och kollar upp det.

Fan va jag vill ha min älskling här just nu!! Speciellt om det blir sjukhus besök.
Jag har inte tid med det här!! Jag måste tok packa hela veckan o då funkar det inte med en rygg som värker som sju svåra år... =(

Mamma kommer hit senare och ska hjälpa mig att packa. Hon skulle ta med sig lite värk tabletter också, så får vi hoppas at det här går över.

Helvetes jävla skit!!!

Kommentarer
Postat av: mathilda

sv:hoppas det blir det för dej med :)

2011-10-17 & 14:03:09
URL: http://mwathilda.blogg.se/
Postat av: - Swedish Source Of The Secret Circle

sv: de e en ny serie :P

2011-10-17 & 14:59:26
URL: http://thesecretcircleserien.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback