16 Oktober 2011

Helgen blev ju inte riktigt som jag tänkt mig.
Jag hade planerat en lugn och lite ensam hemma helg med Stich, men så blev inte fallet. Nää, för i fredags kväll ringde det på dörren, jag öppnade och där stod svärfar. Han frågade om jag hade lite socker. När jag kom tillbaks från köket så stod min underbara älskling i dörren och sa "Honey, I´m home! ".. Snacka om att jag blev förvånad. Han skulle ju inte komma hem den här helgen utan han skulle ju komma ner nästa helg när vi ska köra upp flyttlasset till Huddik. Men icke! Han kom hem iallafall =) Tror han saknade mig lite ^^
Så det blev ju en helt annan helg än vad jag planerat. Men en mysig helg.
Igår köpte vi hem kebab och hyrde en film på eftermiddagen och sen på kvällen åkte vi ner en sväng till Plantan. Idag har vi packat lite och han har även åkte tillbaks upp till Huddik. Men på fredag kväll kommer han ner igen, och då är det som sagt för att lasta den stora släpkärran med allt.

Så nu är jag och Stichi ensamma hemma igen. Men vi har massa att göra nu den här veckan. Imorgon kommer mamma hit och hjälper mig att packa.
Men nu ikväll blir det slappa i soffan med lite godis och gott att dricka som jag för en stund sen var nere på Ica och handlade med mamma.

Nu ska faktiskt jag och Stich ta oss en promenad, för nu är hans koppel här hemma och inte uppe i Huddik. Så en promenad och sen söndagsmys framför True Talent! =)

Kommentarer
Postat av: - Swedish Source Of The Secret Circle

Hejsan



Gillar du serien The Secret Circle? Eller skådisarna som är med i serien? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

2011-10-16 & 17:20:53
URL: http://thesecretcircleserien.blogg.se/
Postat av: mathilda

sv: stackare! är inte heller helt 100 i ryggen.. såjobbigt! :)

2011-10-16 & 18:26:58
URL: http://mwathilda.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback