13 Oktober 2011

Jaha, då var det över.
Idag hade jag min sista skoldag på komvux här nere i Märsta. Nu väntar nya äventyr uppe i Huddik. Men det är först om ca en månad.
Va lite sorgligt idag när jag va i skolan för att ha sista psykologi lektionen med betygsamtal och även betygsamtal på svenskan. Men gårdagens sista svenska lektion var nog värre. Var nog någon liten tår som kom fram där. Kommer sakna just den gruppen så oerhört mycket..

Hur gick det då ? Jooo, jag är nöjd och faktiskt lite stolt över mig själv. VG, kanske MVG i Svenska A är resultatet. Då jag inte skickat in sista arbeterna så ligger jag nu på ett VG, men Karin trodde att det kan bli ett MVG när allt är inskickat.. =) Men även om det "bara" blir ett VG så är jag nöjd! =)
I psykologin fick jag som väntat inte lika bra resultat, men är nöjd där också. Blev ju Godkänd ialalfall. Ett G med andra ord, men hade det inte varit för all stress så hade det varit ett VG..

Så nu är jag heeelt ledig i nästan en månad. Eller ledig o ledig vette fan föresten. Hela nästa vecka ska jag packa,packa,packa o sen bär det ju av uppåt i landet. Väl där uppe så blir det ju att fixa i huset,jobba på Hagmyren och fixa med skolan. Så helt ledig kommer jag ju faktiskt inte va. Har ju dom här sista arbeterna att skicka in också.

Men idag ska jag bara ta det lugnt. Plocka lite här hemma och bara njuta av att inte behöva gå upp kl 7 imorgon bitti för att åka till skolan. Imorgon ska det städas här hemma. Har inte orkat eller hunnit göra nånting här hemma nu senaste veckan sen jag kom hem från Huddik. Så imorgon blir det stora städa dagen. Har börjat lite med disk berget redan idag.

Eftersom att jag inte har någon skola nu på ett tag så kommer det nog bli mer bloggande. Iallafall nu nästa vecka. Sen efter flytten kan det nog bli mindre, för det kommer nog ta ett tag innan vi fixar med internet o så där uppe. Måste flytta över det o massa sånt ju. Fast tror vi ska skaffa oss mobilt bredband istället, för tror inte det fanns internet uttag i huset... =/


HA D!

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

ja med mig är det bra, hur är det själv? :D

2011-10-13 & 16:50:39
URL: http://nathalienyren.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback