22 November 2011.

God Morgon, God Morgon!

Här är man uppe med tuppen och eldar och har för en stund sen käkat lite frukost.
Vakna! är såklart igång på tv´n, men det är snart slut och då tänkte jag faktiskt ställa mig och ta hand om den sista disken som jag inte diskade igår.

Igår kväll kom svärmor och Pälsk´s mormor förbi med lite presenter. :) Eller ja, lite godis,en ljus slinga att ha inomhus,en tomte som cycklar och spelar musik, en ljusslinge-gran att ha i fönstret och en halv flaska vin till mig:)
Super snällt ju. Så det blev ett glas vin med svärmor och lite måndags mys. Fick även en muffins form plåt av svärmor igår när vi var där.. Har jag nångång sagt att jag har världens bästa svärmor! =)

Så idag ska jag baka lite muffins.
Vi jul pyntade lite igår också. Satte upp lite tomtar,jul kulor och adventsljus stakar i fönstren. Börjar bli lite jul stämmning här.

Fan va grått det är ute!
Ser ju knappt stallet som är utanför vår tomt.. Små regnar gör det också.

Heipa!

Kommentarer
Postat av: Louise

jag tar det lugnt bara :) sjdå?

2011-11-22 & 10:08:03
URL: http://sepenteen.blogg.se/
Postat av: ee

Vilken snygg blogg du har snäckan! puss!

2011-11-22 & 22:21:42
URL: http://emmahallbom.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback