21 November 2011.

Ja, det blir inte speciellt mycket bloggande just nu. Men nån gång ibland sådär så kan det dyka upp ett inlägg.

Idag är jag ledig,eller om sanningen ska fram så är jag ledig ända fram tills på torsdag. Dagens mate lektion är inställd och Religionen har jag faktiskt hoppat av. Insåg att jag inte behöver den kursen och tyckte det var onödiga pengar att lägga på en bok som jag bara skulle använda fram tills jul. Så jag har avslutat Religion B kursen och kan nu lägga mer tid på matten.

Idag tänkte jag faktiskt sitta en stund med matten och även fixalie här hemma. Diska och plocka lite.
I helgen har vi haft Viola här på besök. Det har varit massa mys framför tv´n och godis. I lördags var det trav och vi jobbade båa två ute på Hagmyren.

Nej, måste ner i köket o slänga in lite mer ved nu..

Kommentarer
Postat av: Louise

ja de e bara bra sjdå? :)

2011-11-21 & 12:41:25
URL: http://sepenteen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo det e bra med oss,själv med?

2011-11-21 & 18:44:09
URL: http://mammaochhampus.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback