110531

Hallojsan!

Vilken dag det har varit. Haft skola mellan 9-17. Först Religion A som startade igår och sen Naturkunskap A.
Religion A som började igår är helt ok. Har en ganska ny lärare som dessutom är lika gammal som mig.. 23 med andra ord. Haha. Lite kul =P Men han är duktig. Kommer nog gå bra med den kursen.
Naturkunskapen är också helt ok. Men den kommer bli sjuuukt tuff och lite hektisk. Massa prov,labbrapporter och annat. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt. SKOLA,PLUGG och så JOBB på det. Kommer bli tufft, men ska nog gå bra.. Eller ? =/ Kanske borde ta mig en liten funderare. Kanske ska ta dom här 4 veckorna att fokusera på skolan. Men samtidigt vill jag jobba.. Åhh, allt blev lite jobbigt nu faktiskt..

Idag är det dessutom första kvällen på några dar som jag inte jobbar. Så skönt att ha en hemma slappa kväll. Men måste lägga mig tidigt. För börjar kl 06 imorgon bitti. Så ska upp vid 04.15.
Efter det så ska jag hem till O&E och passa dom lite. Va längesen jag var där. Så ska bli kul.

Pälsk är uppe i Huddik. Men han kommer ju hem på fredag i vanlig ordninng.
Tror faktiskt att jag ska ta en liten promenad med stich nu och sen göra mig i ordning för att sussa.

HEIPA!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback