110524

Go Kväll !

Har varit väldigt mycket dom senaste dagarna. Jobbat sen i söndags och massa annat skojj.
Idag var det tänkt att Pälsk skulle komma hem, men han var tvungen att hjälpa till lite imorgon, så han kommer hem imorgon kväll istället. Jag själv jobbar imorgon, 13-21. Förmodligen så hämtar Pälsk upp mig efter jobbet.
Imorgon är det också dags för sista "lektionen" av Arbetssätt&Lärande.. Eller ja, det är betygsamtal. Ska bli spännande o se vad man får.

Jobbar resten av veckan förutom lördag, men då är det Wärsta markaden! =D
Det är  super kul på jobbet. Trivs verkligen bra. I dag gjorde jag webbutbildningen inom Security&Saftey, som man måste göra för att man ska få en badge. Klarade båda testen och nu har Anna,the boss, skickat in en badge ansökan till mig. Förhoppningsvis så kommer den i slutet av denna veckan. På fredag stänger jag första gången själv. Eller en sommarjobbare som också heter Anna ska stänga med mig. Men vi båda är "nya" så det ska bli lite spännande, men kommer nog gå bra. bara min badge kommit tills dess, för annars är det lite kört. För får inte jobba ensam utan nån som har en badge eller har en själv. Så hoppas, hoppas att den hinner komma.

Ska nog göra mig lite chaite nu och invänta Big Brother.

So Long!

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hej tjejen!! nu är din design klar! hoppas du är lika nöjd som jag!! kramis

2011-05-27 & 16:30:45
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback