110517

Pissenissar och Pissenossor!

Det regnar ute. Men imorse, vid 05.00 när jag gick upp för att åka till jobbet så var det strålande sol och nästan klarblå himmel.. Undra vart det vädret tog vägen ? Jag som tillomed packade ner lite svalare kläder att ha på mig efter jobbet. Men jaja..
Kom hem för ca 1½ timme sen. Så skönt att sluta tidigt. Då har man ju nästan hela dan på sig att göra något annat. Som tex. PLUGGA som jag suttit och gjort sen jag kom hem. Typ. Känner mig nästan helt klar med redovisningen som ska göras på fredag. Imorgon är det lektion och då ska jag skriva ut lite papper och sånt.

Har för övrigt varit en toppen dag på jobbet! Bästa dagen sen jag började tror jag =) Har så underbara kollegor! Bästa tjejjorna! Tillbringade msta tiden inne i köket idag. Gjorde lite smörgåsar,bakade lite cookies och morotskaka. Sen lite annat smått o gott.
Nästa gång jag jobbar är på torsdag och då jobbar jag kväll. Jobabr hellre morgon faktiskt och slutar tidigt, men jaja, man kan ju inte alltid få som man vill.. ;P

Saknar min underbara Pälsk nå sjukt mycket. Vill bara pussa på honom och ligga i hans famn. Men jag får stå ut några dagar till. förhoppningsvis bara tills på fredag.. ^^
Natten gick helt ok. Hade lite svårt att somna först och somnade väl inte förräns runt 24-tiden. Sen vaknade jag vid 01.50 och sen vid 02.35, men annars sov jag hela natten tills det var dags att gå upp vid 05.00.

Imorgon får jag sova lite längre. Börjar inte skolan förräns vid 10.30. Lektionen är framskjuten lite. Men det gör inte mig så mycket. Det betyder ju sovmorgon i mina öron =) Kan iallafall sova till 9.00.

Nu hade jag tänkt att ta mig ett bad. Ska iväg och handla lite med mamma senare ikväll. Men ett bad hinner jag med innan dess. Ett bad och sen lite slappar tid framför tv´n eller nå sånt.

SAKNAR MIN PRINS! <3

Kommentarer
Postat av: sabina

sv: jo de är tur att de gjorde de :)

2011-05-17 & 17:12:20
URL: http://binalina.blogg.se/
Postat av: Linaa

Sv:Okej,bar härmed ;)

2011-05-17 & 17:13:39
URL: http://fuckingdonkey.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E

jag är förkyld men annars är det bra, med dig då? :)

2011-05-17 & 17:27:05
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

okej, skönt! :)

2011-05-17 & 20:21:44
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback