110619

Då satt man här igen efter lite kaos artad helg.
Migrän, regn, jobb och pluggande. Missade gårdagens 5-kamp på Gröna lund med jobbet pga min jävla migrän!! =(
Pälsk åkte upp till Huddik idag igen och stannar där i 2 veckor. Med andra ord så kommer jag vara hemma ensam på midsommar o få fira den själv. Tur att jag har svärfar vägg i vägg som är så super snäll och bjöd över mig på midsommar för att grilla. Pälsk´s lillebror med familj kommer på besök, så kommer nog inte sitta ensam.

Plugga ja, har så sjuukt mycket i skolan just nu. På tisdag är det prov i naturkunskapen på ca 5 kapitel och jag började läsa dom idag som först.Inte hunnit tidigare. Imorgon kommer vi få hem våran eximiniation som ska skrivas på religion kursen. Den ska vara klar nästa vecka den 28e så har en vecka på mig att skriva den, samtidigt som jag måste plugga till nästa prov i naturkunskapen som vi även det har den 28e.. SUCK! Kommer bli en tuff vecka, men ska nog klara av den. Jobbar hela midsommar helgen, men det gör inte så mycket eftersom att Pälsk inte är hemma. Han måste hjälpa till där uppe i Huddik på midsommar travet som är i helgen.

Sitter nu här med lite chai te.. Sååå gott.
Stichi ligger brevid mig och sussar..

Just ja.. Det var ju dop för lilla Alexandra igår, som jag dock missade då jag var tvungen att jobba. Typiskt. Men fredrik är nu iallafall gudfar åt henne och det hade varit jätte fint. Svärfar tog lite bilder eftersom att jag inte var där och kunde se.
Lite kul att pälsk är gudfar till Alex, tror han är ganska stolt :)

Nä, nu måste jag läsa nån mer sida i naturkunskap boken och sen är det nästan dags att sussa som gäller. Imorgon är det upp tidigt för att ha lite reiligion...

HEIPA !


Mitt goda chai te... MUMMA..

Kommentarer
Postat av: Eleena :)

sv; jodå toppen ;D själv ? :)

2011-06-19 & 19:17:48
URL: http://elllehs.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback