110613

Folket!

Veet att jag inte boggat på ett tag, men tänker inte ursäkta mig för det. =P haha
Har varit en väldigt intressant start på den här dagen. Vi var och besökte en Moské med Religion kursen och det var faktiskt intressant. Han som "föreläste" var jätte rolig och berättade väldigt bra om just islam och sånt.

Men helgen då? Måste jag verkligen rabbla upp den ?... ;P haha ja men ok då, en kortfattad verision då.
Pälsk kom hem i fredags. Lugn kväll.
Jobbade lördag mellan 6.30-13 och sen var det grillning hos mamma o pappa med spelning nere på byn efter det.
Igår söndag så jobabde jag också. 15-21.
Ahh, det var min helg de.. haha.

Orkar egentlgien inte blogga idag. Men kände att jag kanske borde. Så ni inte tror att jag gått under jorden eller så.
Skulle behöva sätta mig o plugga lite Naturkunskap nu. Men vette fan om jag orkar. Ska nog göra mig lite kaffe så kanske jag orkar sen. Tvätta borde jag också.
Jaja. Lär ju i vilket fall som helst inte hända nåt sålänge jag sitter här.. ;P

Kommentarer
Postat av: michaela ♥

Okej, sounds good :)

2011-06-13 & 14:48:24
URL: http://miski.blogg.se/
Postat av: Amanda Jonsson

ja det är bra :))

2011-06-13 & 17:14:37
URL: http://ajonssons.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; vet inte vad jag ska säga , men får bjuda på ett smile! :D

2011-06-13 & 23:52:40
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback