110608

Det regnar ute, vilket jag personligen tycker är skit skönt. Det behövdes verkligen efter dessa dagar av värmebölja, och sen så passar det toppen bra med regn och lite halv tråkigt väder idag, för då gör det inget att jag har min stora Plugga&Städa dag.. Var iväg vid halv 1 för att möta upp Carro o få boken av henne, meeeen boken hade tydligen inte kommit, så nu måste vi tillbaks vid 16 igen och kolla.. Åhh så irriterande. Men jaja, fick lite handlat på Lidil iallafall.
För stunden håller jag på i köket och städar. Har precis diskat all disk som jag samlat på mig under ca 1 vecka och snart ska jag fortsätta i köket med lite dammsugning o sånt. En maskin tvätt är redan igång.
Sååå här jag jag verkligen inte tid att sitta !

Heipa på ett tag !

Kommentarer
Postat av: Louise- tävlingar och annat roligt !

okeej :) nej ja kollar på greys anatomy ! :)

2011-06-08 & 15:00:05
URL: http://sepenteen.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback