Fröken Duktig!

Oj, så mycket jag har hunnit med på bara några timmar!
Jag har städat uteplatsen,krattat tomten från lös gräs (pappa klippte den ju här om dan),städat vardagsrummet,möblerat om i vardagsrummet och så har jag hunnit ligga i solen en sväng.... Fy va jag är duktig! Ibland så kan jag faktiskt vara det ^^
Just för tillfället så sitter jag och garvar åt min väldigt knasiga hund som springer runt,runt i lägenheten och jagar en stackars fluga.. Han skuttar,nafsar i luften och slänger sig dit o dit.. Haha, min lilla knasboll. <3

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

tack så mycket :) hihi :D

2011-07-06 & 17:34:42
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Clara

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-12 & 16:51:25
URL: http://djurförsäkring.net

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback