UGAN .

Så, då har man varit uppe på AF och träffat min handläggare Alvar. Diskuterade mina tänkbara studier som jag sökt in på. Han tyckte det lät toppen, men skrev in mig i UGAN så jag får lite ersättning fram tills det är dags att sätta sig i skolbänken.
För er som inte vet så står UGAN för UngdomsGarantin som man har rätt till när man är inskriven på AF. Det är ju toppen tycker jag. Visst, det är inte mycket pengar, men det är iallafall nånting. Kommer ju samtidigt jobba extra på Cafét när det behövs,även när jag pluggar. För kommer bara plugga på halvtid. Så jobba kommer jag lätt hinna med. Typ.. ^^ Haha..

Kollade även in "nya" hund butiken som öppnat i Märsta centrum. Grejjen är den att den inte är så ny. Öppnade förra året i April,men det är först nu jag upptäckt den.
Var en väldigt mysig liten butik med massa saker till hundar. Allt från godisar till väskor och kläder. Hittade en super fin väska som jag föll för direkt till ett sjukt bra pris som jag nu hade tänkt att flörta åt mig av Pälsk ^^
Det där är en butik som jag kommer besöka ofta. Den har det mesta till super bra priser. =) We like...

Undra om dom behöver lite extra personal där kanske ? .. Man kan ju alltid fråga =D ..

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: okej!! Själv skulle Jag kunna tänka mig att pröva barnmats-dieten, framför allt eftersom jag tycker barnmat är gott ;) hihi!!

Men de är nog inget att rekommendera kan jag tro!!



Allt bra med dej idag då?? :D

2011-02-08 & 22:10:31
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Jag sitter och svarar på kommentarer och kollar på Ghost Whisperer :)

Vad gör du själv då?

2011-02-08 & 22:24:56
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra? ;:D

2011-02-08 & 22:57:14
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback