110221

Tuddeluuuu !

Jag har verkligen inte orkat eller haft tid att blogga under helgen och egentligen så orkar jag inte nu heller. Men tänkte att jag måste ju uppdatera er lite illafall..

I lördags åkte vi mot Uppsala,mötte upp Madde,Patrik och lilla Julia. Drog till Ikea där vi gick runt,käkade lite och sen fick hem lite. Blev en skål,lite ljus,en duk och en liten nalle till Stich. Haha..
Sen drog vi till Rusta och sen mot Kina Dragon i Uppsala och käkade buffé. Sååååå jävla gott var det. Sen blev det hem till M&P för att se Melo. Men eftersom att jag skulle upp på söndagen så begav vi oss hemåt direkt när det var slut.

Söndagen då.. Jobbade hela dan på cafét. Var väldigt lugnt, men jag hade besök i ca 4 timmar. Först av farmor & Gerd (Pappas moster) som kom för en lååång fika, och sen kom även mamma och pappa för att fika dom också. Kul med lite sällskap ju =)

Idag har Pälsk varit hemma då han känner sig hängig.. Jag var för en stund sen och storhandlade med mamma. Så nu är vårat kylskåp fullt igen. Eller ja, jo, men det är fan fullt.. =P

Ska o en stund ställa mig och göra lite middag. Blir kött och potatisgratäng idag. Mums! Sen så ska jag o Pälsk ha lite nostalgi kväll. Ska se på "Den vita stenen". Vet inte om ni känner igen den filmen/serien, men den är så fin o bra.
Hade ju hellre velat se Big Brother ikväll, men då vi inte får in tv11 så går itne det.. Får se på webben istället.

Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: Sevil

Ajdå, hoppas det går över snart! :)

2011-02-21 & 16:32:51
URL: http://sevils.blogg.se/
Postat av: Elin Sandelin

sv: ja min helg var bra :) hur var din?

2011-02-21 & 17:39:21
URL: http://eelinmarlenesandelin.blogg.se/
Postat av: angie

åh det kollade jag alltid på när jag var liten!

2011-02-21 & 23:22:53
URL: http://stylings.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback