110217

God Morgon, God mooooorgon !

Klockan är nu 07.14 och jag har redan hunnit duscha,äta frukost,tagit min första kaffe och bäddat sängen.
Tänkt vad mycket mer man hinner med när man går upp tidigt.
Idag har jag inget planerat, eller jo kanske att mamma o mormor kommer hit på en fika lite senare, men annars inge spec.
Ska nog ta mig ann Pälsk´s garderob idag. Men fick stränga order igår om att jag inte fick rensa hans garderob! Men tror jag tänker göra det iallafall. Lägga ut sånt som jag vet att han inte använder så får väl han kolla igenom den högen sen. Fast frågan är om han skulle märka om lite kläder från hans garderob försvann ? han har ju så sjuukt mycket kläder. Mer än mig faktiskt om jag ska vara ärlig...=/

På tal om kläder. Mitt paket från Bubbleroom som jag skickade efter i måndags har nu kommit. Men måste vänta tills typ imorgon eller nästa vecka innan jag får hem det. Mamma som ska betala det ju och hon har inte dom pengarna just nu. Men snart så =) Alltid kul med lite nytt. !

Nä, ska nog ta en liten sväng på cykeln nu tror jag. Fick mig nämligen en lite smärre chock när jag ställde mig på vågen imorse och upptäckte att dom kilona jag gick ner inte längre finns. Har ju fan gått upp dom kilona igen ! SKÄRPNING VERONICA !! Nu är det hårda tag som gäller....

Frida, Vart är du när jag behöver dig som mest? Du ska ju vara min vikt coach, men det går ju inte om du inte är här o hjälper mig! Bara för att du rasar i vikt där borta i Bålsta. ;P haha,..

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback