110201

Morrn!

Har verkligen ingen blogglust denna morgon. Är trött, lite små irriterad och bara allmänt off.
Så förlåt i förhand om nån skulle ta illa upp nångång i detta inlägg.
En positiv sak är ju att det gick toppen på Cafét igår, ska jobba idag igen mellan 17-21, om jag tar mig dit vill säga. Har ingen som kan köra mig,inga pengar till sms buss biljett och 0kr på kontot. Så som det ser ut nu kommer jag få gå dit o hem. Kommer ta en stund att gå. Kommer få börja gå vid SENAST 15.15 när jag börjar kl 17. Kommer sen vara hemma vid midnatt då vi stänger kl 21 och sen ska det städas och räknas kassa... Åhhhh.. Vill bara krypa ner under täcket igen och soooova hela dan. Men nää går ju inte.
Dessutom så var det sista Pälsk sa innan han gick "Du kan väl städa lite här idag" Va fan, städa själv, jobbar lika många timmar som dig, eller ja kanske inte just idag, men igår + att jag kommer hem mega sent.
Blir så less!
Inte min dag idag. Imorgon kommer det folk och kollar på lägenheten också. Dumma, orkar verkligen inte ha massa folk här!!!!!

Kanske hörs vi senare annars får ni klara er utan mig. Tror inte ni dör direkt!!

Tjaaa!

Kommentarer
Postat av: •PETRA•

Du få tänka posetivt. Att gå är ju bra. Sätt i ett par lurar i öronen så har du annat att tänka på när du gå :)



Psss... Anmäl dig till DAGENS BLOGG ;)

2011-02-01 & 09:31:55
URL: http://dinpetraj.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej det låter bra! :)

2011-02-01 & 09:44:04
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: ursäkta för sent svar, men har inte riktigt haft tid :( ..

Hur är det med dej?? :D

2011-02-01 & 12:13:34
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback