One more night.

Det blev ingen hemfärd för mig och Stich idag.
Det tåget jag hade tänkt ta skulle bara gå till Gävle och där skulle man få ta en ersättningsbuss till Hudiksvall. Det skulle göra att jag skulle komma hem ca 1-1½timme senare än beräknat och det kände jag inte riktigt för idag. Så nu är en biljett bokad åt mig och Stich imorgon bitti. Klockan 08.42 går tåget. Hoppas,hoppas att vi slipper byta till en ersättnings buss nånstans och att tåget går hela vägen upp.

Eftersom att jag blir kvar här en natt till hos mamma o pappa så passade jag på att ta en lång o härlig dusch. Mumsat i oss pizza har vi gjort också. ^^

Hos mormor var det som vanligt full håll i gång med god mat och skratt. Super mysigt. Morbror Gunnar kom dit med sin assistent och han uppsakttade allt till max. Men pricken över i:et var ändå att han fick träffa sitt först RIKTIGA barnbarn. Min kära kusin Tobbe o hans Jenny gick nämligen och blev föräldrar nu i början av månaden. En liten Svea blev det. Så otroligt söt och hennes farfar var stoltare än någon annan. Kom lite tårar från honom. Så underbart att se hur glad han var.
Jag knäckte extra som jultomte och delade ut valla paket som fanns under granen. Jag hade ju redan fått alla mina av mormor, så då var det jag som fick vara lite tomte.

Nej ni gott folk där ute. Nu ska jag ta och föna håret och sen ska jag nog faktiskt börja göra mig klar för natten. Ska ju upp tidigt imorgon.

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Louise

bara tagit det lugnt sjdå? :)

2011-12-26 & 20:25:45
URL: http://bylouiseelinor.blogg.se/
Postat av: Naaaan

sv;Var med 2 kompisar som jag inte varit med på väldig länge! :D sj?

2011-12-26 & 20:33:26
URL: http://naaaan.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback