31 December 2011 / Årskrönika.

Då var det slut på det här året då. Året som har varit 2011.
Kommer avsluta detta år med familjen. Middag hos svärfar, dit även mamma,pappa och familjen Tjernberg/Holmgren kommer komma. Ska bli super mysigt.

Det här året har varit ett väldigt speciellt år.
2 flyttar,skola,jobb och massa annat kul.
Det här året flyttade vi först från Granitvägen till Marmorvägen för att sen bege oss upp mot glada Huddik och det stora huset. Det var verkligen något spontant som vi gjorde. Det mest spontana det här året. Hur länge vi blir kvar uppe i Huddik återstår att se, men något säger mig att vi snart kommer bo här nere i Sigtuna igen.

I våras tog jag mig i kragen och började plugga upp mitt gymnasiebetyg. Minns hur spännande det var och hur nervös jag var inför första dagen. Men OJ va jag trivdes! Skaffade mig massa nya vänner och avslutade kurserna med betyg som jag är helt nöjd med. Skolan fick följa med mig upp till Huddik. Matte A kursen är den kursen som tillbringat stor del av min vardag.

Jobb. Jo, i sommras jobbade jag ju som bekant på Arlanda. Ett jobb som jag trivdes otroligt bra med. Men min tid där fick sig ett ganska tråkigt slut, pga flytt och dålig komunikation. Men vad gör det om hundra år? =)
Uppe i Huddik var det extra jobb på Hagmyren som gällde.

Det är många människor som har gjort det här året lite extra speciellt för mig. Fredrik,Familjen,Madelen,Systrarna Tjernberg,Catleen,Frida och Stich är dom som betytt mest. Sen finns det ju några till men orkar inte dra upp alla som bidragit med nånting det här året. Men till er som jag inte nämnt så vet ni det att jag är tacksam för det ni bidragit med. <3

Fredrik. Tack för det här underbara året som jag fått dela tillsammans med dig. Du ska veta det att du är den som betyder absolut mest. Utan dig,inget jag. Jag älskar dig min prins och hoppas att vi ska få många fler underbara år tillsammans. All kärlek till dig! <3

Jag hoppas att 2012 ska bli ett lika bra år, om inte bättre. Något som jag iallafall ska göra bättre nästa år är att jag ska börja tänka mer på mig själv och göra sånt som får mig att må bra. Mer träning och sunda val. Ska satsa på att hinna med så mycket som möjligt av skolan och förhoppningsvis börja Omvårdnadsprogrammet i höst. Jag ska ta vara på den tiden jag får med familjen och mina underbara vänner. Jag ska följa mina mål och drömmar.

När jag sitter här igen nästa år och skriver årskrönikan så ska många utav mina mål vara uppfyllda.

Men nu tackar jag för det här året. Tack till alla underbara som varit med och gjort det här året lite extra speciellt. Tack till alla mina läsare. Ni är bara för bäst!
Nästa år ska även bli ett bra bloggår och jag hoppas att ni följer med mig på nästa års resa.

Till sist..
Ta hand om varandra och följ era drömmar.

GOTT NYTT ÅR ALLA UNDERBARA!
Vi ses nästa år. =)

Kommentarer
Postat av: Elin Sandelin

sv: tror jag det :)

2012-01-01 & 14:32:13
URL: http://eelinmarlenesandelin.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

tack, desamma på dig! :D

2012-01-01 & 16:25:32
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ohhh homey, love you

2012-01-02 & 21:55:17
URL: http://frujensen.blogg.se/
Postat av: Catleen

Jag tycker så sjukt mycket om dig! Du är såå saknad!

2012-01-18 & 09:20:24

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback