30 December 2011

Först o främst vill jag ägna några ord till min underbara och bästa Madelen.
I FUCKING MISS YOU TO !! <3

Sådär ja.
30 December, näst sista dagen på detta år. Helt sjukt att det redan gått ett år. Det här året har gått grymt fort och oj vad massa saker det är som har hänt.
Tänkte göra en slags liten årskrönika senare idag och se efter vad som hänt under detta år. :)

Över till nåt helt annat.
Jag har åkt på den här jävla magsjukan som alla springer runt och har. Nu är det tydligen min tur. Lagom till når å allt. Så jävla typiskt! Hopps det bara håller sig kvar över dan eller som max 2 dar. Men sånt där kan man ju aldrig veta. SUCK!

Ikväll åker vi med största sannorlighet ner till Sigtuna för att fira nyår där med familj o vänner. Jag bara MÅSTE hinna träffa Madde och förhoppningsvis Pauline också.

Nu börjar min mage kurra efter lite frukost. Men frågan är om man vågar äta eller om allt kommer ut igen ? =/ Gör ett försök, för nu börjar ja bli hungrig.
Lillebror ska väckas snart också...^^

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback