Psykologiska perspektiv ?

Först å främst!

Tack absolut bästa Madeläään för ditt tappra försök med vår lilla bråkmakare för en stund sen!
Vad skulle vi göra utan dig?!
Imorgon låter vi dom som kan och vågar mer göra klart jobbet du påbörjade idag. Dock med lite droger imorgon då ;)
Men seriöst nu... Du är verkligen en klippa ! ( Hängde du med på poängen där ? ;P Höhö )

Tack även för sällskapet under svenska lektionen idag.  Du är ju faktiskt lite duktig på det där ;)
Skulle va kul o läsa nån kurs med dig.. Eller vad säger du om det ?
Religon B på gymnasiet kanske ? ; ) Hahahahaha...

Nu så. Psykologi var det ja.
Sitter och försöker läsa igenom häftet med dom olika psykologiska perspektiven,Freud och Maslov och alla andra gubbar som tyckt o tänkt lite nån gång i tiden.
Det är inte mycket som går in i min lilla gärna idag och jag börjar bli lite orolig över provet på torsdag. Måste verkligen få det här att sitta tills dess. Hur nu det ska gå till ? =/
Jaja, jag får göra så gott jag kan helt enkelt.

Veeet att jag lovade bilder på nya kläderna. Men dom ligger i tvätten, så får ta det en annan gång.
Tror jag måste gå tillbaks till mitt "lilla" (ca 10sidor) häfte nu och se om jag kan förstå nånting av vad Freud tyckte.

HEIPA!

Imorgon ska den här lilla sötsaken få sina klor klippta. Vare sig han vill eller inte ;P


Kommentarer
Postat av: hanna ♡

bara bra faktist, själv? :D

2011-08-29 & 16:44:19
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: HANNA

sv: jo det är bara bra med mig,och själv? :)

2011-08-29 & 16:57:58
URL: http://hannalovisasol.blogg.sese
Postat av: Naaaan

sv;Jodå,trött var jag iaf! :D Själv?

2011-08-29 & 19:33:28
URL: http://naaaan.blogg.se/
Postat av: Madelen

Sweetie. Religion B på gymnasiet vore ju skit kul ;)

Ledsen dock att jag inte kunde göra mer åt Stichi, men imorgon blir det bättre för honom och sen får vi banne mig se till att klippa en klo om dagen :)

Kram på dig

2011-08-29 & 21:09:45
URL: http://frujensen.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback