110809

Idag är det tillbaks till verkligheten, idag kör skolan igång igen.
Sv A är vad som står på schemat. Ska bli grymt kul att komma igång igen och träffa alla.. Psykologin början tydligen på torsdag och inte igår som jag trodde.

Sitter här helt klar för att åka, men är ca 2 timmar kvar tills jag måste gå till bussen. Passar på att måla naglara under tiden och en promenad med Stich..

Våran dator har helt slutat fungera nu, så får låna lillebrors igen. Den lilla mini laptopen som det inte går att skriva ordenkligt på. Men jaja, bättre än ingen dator alls.

Tror jag ska lägga mig o läsa lite i boken jag började läsa igår. Mia Skäringer´s "Dyngkåt och hur helig som helst". En väldgt bra bok som jag fastnade för direkt.. Tror det inte kommer bli som med andra böcker jag börjar läsa med den. Jag brukar börja läsa men sen glömma bort den och läsa nån sida per ½år.. haha.. Men den här kommer jag nog läsa ut ganska snart. En bok jag rekomenderar!

En kaffe kanske inte vore så dumt just nu. Så jag orkar med första skol dagen för denna termin. Kommer bli en lång men rolig termin.. Kommer ju få sällskap med lillebror Martin i höst också. För om ca 3 veckor är det dags för honom att börja gymnasiet oc han har kommit in på fordons programmet på arlanda gymnasiet, där jag går på komvux. Så vi kommer kunna ha sällskap på busen vissa dagar.. Kul ju. =) Det är 7 års åldersskillnad på oss, men nu kommer vi gå på samma skola. Fast han på gymnasiet o jag på komvux..

Nä,kaffe var det ja!!
Skriver när jag kommer hem från skolan och berättar hur det gick...

Kommentarer
Postat av: HANNA

det är finfint med mig :)

2011-08-09 & 09:40:23
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Jag och min Nikon D3100 ♥

svar: haha, jag minns inte ens varför jag skrev sådär, så det är väl över nu antar jag ^^

2011-08-09 & 10:28:50
URL: http://majjin.se
Postat av: Naaaan

sv;Jo de va trevligt :)



Jo de är fint! sj?

2011-08-09 & 13:38:09
URL: http://naaaan.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback