110404

Oj Oj Oj vilken vecka det har varit.
Det började i onsdags med att vi fick nyckeln till nya lägenheten, och när vi gick ner til lden för att kolla städningen så ville både jag och Pälsk genast flytta in. Så det blev att köra ett lass från gamla lägenheten..
Sen i torsdags så tog vi resten och sov vår första natt i nya lägenheten.
I fredags så blev det mest att fixa här hemma. Jag hade Arbetssätt&Lärande lektion en stund på dan men annars så blev det bara massa fix&trix här i nya lägenheten..

Lördagen bjöd på ännu mera fix&trix och på kvällen så bjöd vi över svärfar,svåger och mina lilla familj på lite mat. Blev grilla och mys. Igår,söndag så kopplade vi äntligen in vårat bredband. Men självklart skulle det strula till sig, men nu funkar det som det ska... Det är bara vår boxer som inte vill fungera... Dumma den !!!
Idag har jag och Pälsk tillbringat hela förmiddagen hos AF. Pälsk har skrivit in sig. Hans jobb gick ju i KK förrra veckan.. Så typiskt!
Jag ska iväg på lite Filosofi om en stund. Egentligen så vill jag vara här hemma och fixa lite, men jaja... Måste ju sköta skolan .. ;P

Tänkte att jag ska lägga upp lite bilder på nya lägenheten. Inte nu, men kanske imorgon.. våran nya lägenhet är wonderful!!! =) Love it !

Nej, nu ska jag plugga lite tror jag..

Kommentarer
Postat av: tessan

japp sj då?

nu börjar solen titta fram hos mig :)

2011-04-04 & 14:57:30
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/
Postat av: sandra

va med i "måndagens blogg"

vad du kan vinna & hur du ska göra står i inlägget!

skulle vara roligt om du deltog, Kram Sandra

2011-04-04 & 15:28:57
URL: http://thecutieme.blogg.se/
Postat av: all of me - photograaphs

det är bra här :)

2011-04-04 & 16:29:15
URL: http://photograaphs.blogg.se/
Postat av: Elin Sandelin

sv: åh det gör inget, kul med ny lägenhet! :)

allt är bra, självdå?

2011-04-04 & 17:09:54
URL: http://eelinmarlenesandelin.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback