Time to Cheer.

För ca 2 år sen så tränade jag cheerleading. Det var nåt jag trivdes väldigt bra med, men slutade pga handles skada och annat. Men nu är jag grymt sugen på att börja igen.
Som tur är så ha jag fortfarande kontakt med Anne, min fd cheer vän/tränare. Hon tränar idag Arlanda Jets Cheerleaders. Har snackat lite med henne och idag ska jag dit och kolla på deras träning. Ska bli så grymt kul! Saknar verkligen den tiden och den kroppen jag hade då.. Lång och "smal".. Inte pinn smal,men lagom sådär. Inte som nu. Köttbulle på ben ^^
Att börja träna med dom igen är ju toppen bra med tanke på mitt mål jag har när det gäller min vikt och så. Börjar jag träna cheerleading igen så VET jag att jag kommer klara av mitt mål långt innan utsatt tid. För jag vet hur mycket jag gick ner sist.
Så ikväll åker jag och killen och kikar på träningen,sen så får vi se. Men tror jag bara kommer bli mer sugen när jag ser dom träna.=)
Jag saknar cheer tiden och den kroppen =)
Mitt senaste cheer lag.
Skydivers, Cheerleaders för Järfälla IBK Spiders.
Jag högst upp till höger.



Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback