I svampskogen.

Fick fin främmande tidigare idag av familjen Holmgren/Tjernberg. Liiinis ! =) Alltid lika kul när dom kommer på besök eller vi är på besök hos dom.
Anna kom på idén om att åka och plocka svamp. Ska jag erkänna så var det inte direkt så att jag hoppade av glädje och diggade hennes förslag, men efter lite tvekanden så gick jag med på det.
Så vi åkte och fixade stövlar,korgar och satte oss i bilen mot svampskogen.
Vädret var ju kanske inte det bästa, ösregn och kallt,men svamp hittade vi. Jag hade tänkt plocka lite blåbär också så jag kunde göra en blåbärs paj, men en viss liten fröken tyckte det var roligare att mosa dom i handen. Så blidde inga blåbär. Men men...
Vår korg med svamp.
Nu sitter jag här hemma. Vi åt lite middag för en stund sen och Pälsk är nu en sväng hos Elias.
Ikväll? Inga planer. Får la se vad som händer och sker.
Just ja, vi har INTE varit och röstat idag. Inte hunnit med det. Så det får bli imorgon innan jag åker iväg och jobbar lite.
Ska nog ta mig en dusch nu.
See Ya !

Kommentarer
Postat av: j

ja eller hur! vad tråkigt :/

ja det är bra sj? :)

2010-09-18 & 19:49:59
URL: http://jjosefiines.webblogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback