Cesarsallad.

Min ilska över hur valet gick har nu börjat lägga sig lite. Men är fortfarande grymt besviken på svenska folket!
Blev en sväng hem till mamma och pappa. Pälsk och pappa satt och planerade lite ang. sitt projekt som dom har på gång. Kommer bli bra det där.
Nu när vi kom hem så gjorde jag i ordning lite cesarsallad åt oss som vi nu har avnjutit. Riktigt gott var det och nu är man propp mätt.
Hängt upp tvätten har jag gjort också. Nu är det bara dammsugningen och rensningen av kantarellerna kvar att göra. Men det tar jag om en stund. Ska sätta mig i soffan och glo lite på tv en stund först.
Imorgon är det dags för ett besök på SÖS igen. Imorgon ska stygnen tas bort. Men frågan är om vi ens kommer dit? Finns ingen som kan köra oss då pappa är dålig. Eller ja, han har huvudvärk idag. Så får se hur han känner sig ikväll. Kan inte han så får Pälsk skjuta upp tiden. Men det återstår som sagt att se ikväll.
Usch va torra händer jag har kände jag nu. Måste smöja in dom lite.
Kanske ska ta en lång promenad med Stich,eller varför inte en cyckeltur? Hmm.. Tål att tänkas på..
Tar man bort dressingen så hade den här salladen varit riktigt nyttig. Men äsch, lite måste man ju få unna sig=P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Just nu håller jag på att tvätta, inte speciellt roligt men det måste göras :P dudÅ?

2010-09-20 & 16:51:18
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: simone

vad gott :d

2010-09-21 & 14:21:00
URL: http://fattybom.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback