25 September 2010.

Goood Morgon!
Så var alla räkningar betalade. Eller ja, åtminstone dom jag ska betala. Pälsk får den stora äran att betala dom lite högre räkningarna då han tjänar mer än mig. Men det ska det snart bli ändring på =)
Gårdags kvällen blev helt ok. Åt först gott hos farmor,tog ett eller två glas vin och sen traskade vi neråt till Stinsvillan för att sjunga lite karaoke. Men fy bubblan asså! Sista gången jag sjöng karaoke och offentligt.. Var bajs nervös och hela jag skakade. Lät rent ut sagt förjävligt. Enligt mig iallafall. Med tanke på att jag vet att jag kan betydligt mycket bättre så blev det ett litet slag i fejjan. Men sen så vet jag ju också att jag har en grym scen skräck. Vilket är väldigt  jobbigt då jag älskar att sjunga och jag en gång i tiden inte hade några som helst problem med att sjunga inför folk. Det var när jag började på gymnasiet som scen skräcken kom.. :( Det här är nåt jag ska jobba med. Vill kunna stå framför folk och sjunga utan att skaka som ett asplöv..
Men annars så hade vi trevligt!
Vår goa, snart 20åring, Peter var med oss hela kvällen!
Jag ser ut som stryk,men som vanligt så bjuder jag på det. =)
Idag vet jag inte vad som händer. Jag vill åka och storhandla i Bro,men verkar som att pälsk vill göra det imorgon. Så vi får se. Vi måste iallafall storhandla. Det är helt tomt i vårt kylskåp och det ekar i det.. Haha..
Jag måste köpa mig en ny BH också då min favvo bh gick sönder igår...=/ Ni vet sådär som dom kan göra ibland när bygeln typ viker sig  och blir vass, som sen trycker in i huden... AJ! Så jag måste köpa en ny.
Nä nu ska jag nog göra mig lite äggröra med tonfisk. Blev så grymt sugen på det.
See ya!

Kommentarer
Postat av: zandra

sv: okej ;p jag har också astmamedicin - symbicort! 1300 spänn för en "flaska" med 160 doser i:p svider i plånboken ;) tur att mina föräldrar betalar än så länge, haha!

2010-09-25 & 10:39:35
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: zandra

sv: inte så roligt! :p

göru annars?

2010-09-25 & 11:32:05
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

hehe okej :) kul att du besökte min blogg! :)

2010-09-25 & 12:55:49
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: zandra

sv: okej :)

musik o ska snart fixa mig!

2010-09-25 & 16:20:34
URL: http://decevven.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback