7 November 2010.

Morgon!
Av nån anledning så kan jag inte svara på kommentarer, så jag svarar på allt sen. I promise!
Va lite segt att gå upp nu för en stund sen,trots att det inte blev så sent igår. Vi åkte väl hem runt 23.30 tiden då jag tyckte att det räckte för vår vän Elias som skulle upp och jobba kl 06.15 imorse. Så vi tog hem honom. Visserligen skulle ju jag också upp idag och jobba, men lite senare än honom + att jag inte drack.. Eller fy nu ljög jag! Det gjorde jag visst. Men inte så jag blev packad. =) Haha...
Men kul hade vi iallafall. Alla var jätte fint utklädda. Jag var en mördad,lite trashig lucia och Pälsk en typ uteliggare med massa blod i ansiktet.
Både motorsågsmassakern,en vålnad och en stor gorilla kom på besök.
Tack för en trevlig kväll allesammans ! =)
Mer bilder kommer när jag fått av Pullan.
Idag väntar då jobb några timmar. Igår gick det jätte bra och vi fick ganska mycket gjort.
Jag och Freddy tog oss ann läsk kylarna och fyllde på dom. Monterade lite lådor och la underlägg i alla lådor. Vi fick ner lite proslin från Siwan också, tar resten idag..
Nä nu lite frukost och kanske en dusch.. Har hår spray i hela håret ^^

Kommentarer
Postat av: Louise- en blogg om det mesta!

härligt de :)

2010-11-07 & 15:59:21
URL: http://louiseelinore.blogg.se/
Postat av: simone

ser roligt ut :D

2010-11-08 & 17:36:44
URL: http://fattybom.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback