30 November 2010.

Morron Nissar!

Det är då typiskt! Vaknade med feber.. Hade det igår kväll också,men efter 2 alvedoner så släppte den. Låg och frös och skakade som ett asplöv, men var kokhet på hela kroppen.
Natten blev och då jag tagit alvedonerna och min nya astma medicin som jag hämtade ut igår.
Satan i gatan va dyr den var!!! Nu är man helt pank.. Varför ska det vara så dyrt för? Det handlar ju lite om liv eller död. Nä, tycker alla mediciner ska bli billigare!
Den jag hämtade ut igår som jag fick av min läkare förra veckan är en som jag ska ta morgon och kväll varje dag. Den ska hjälpa mot min astma och även göra så att jag inte ska behöva ta andra mediciner.. Eller jo, vid behov så klart, men kommer inte bli lika ofta nu med den här nya medicinen. Toppen ju! Men dyrt var det !!!
Nya medicinen som kostade mig en del pengar..


Ska göra mig en kopp te nu och krypa ner i soffan o glo på dumburken!!
Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: josefine

godmorgon :)

2010-11-30 & 08:56:21
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: najs, yes ;)

2010-11-30 & 12:05:04
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback